Download de infographic van juni 2023 als PDF
Programmamanager Maud van Riel is vooral trots op de aanhoudende groei van de inzet van Momo Bedsense: “Er is inmiddels heel veel kennis in de regio over de implementatie, waardoor het wiel niet opnieuw wordt uitgevonden maar we samen ook kijken naar de verbeteringen en vervolgstappen die we met zowel het product als de implementatie kunnen maken.”
Het effect van het laagdrempelig, structureel kennis delen met elkaar om sneller en efficiënt te komen tot inzet, wordt in de regio West-Brabant steeds meer zichtbaar. “Mooie voorbeelden waarbij dit goed te zien is zijn Skincare en de Wolkshort. Nieuwe deelnemende organisaties maken daarmee een vliegende start,” benoemt Maud. “Daarnaast is het goed dat met nieuwe innovaties met elkaar blijven testen. Door dit met maximaal drie organisaties te doen en vervolgens de kennis te verspreiden werken we slim samen. Zo boeken we bijvoorbeeld bij het exoskelet mooie resultaten en ervaringen.”
Nieuwsgierig naar de voorbeelden die Maud benoemt?
- Lees dan bijvoorbeeld het artikel over de ervaringen van Avoord met Skincair
- of het interview met Mijzo over het Exoskelet.